понедельник, 20 апреля 2020 г.

Вівторок 21.04

Укр мова.
Прочитайте, поясніть зміст.  У дієсловах усно виділіть закінчення, поставте до них питання. Визначте дієслова у неозначеній формі, що мають протилежне значення.
1) Спершу треба розсудити, а тоді робити. 2) Краще добре робити, ніж гарно говорити. 3) Погане слово краще проковтнути, ніж промовити. 4) Легко говорити, та не так легко зробити.
ДЗ.Від неозначеної форми дієслів, що відповідають на питання що робити?, утворіть за допомогою кількох наведених префіксів дієслова, які б відповідали на питання що зробити?. Позначте префікси. Таблицю перенести в зошит.
Префікси: про-, по-, з-, пере-, до-, за-.
Що робити?
Що зробити?
Садити
посадити, пересадити
малювати
 
лазити
 
сміятися
 
співати
 
Літ.чит. ст. 153-155 чит. Скласти план частини(до 155 сторінки). Складіть і запишіть висловлювання-передбачення(3-5 речень),що,на вашу думку,відбуватиметься далі. Почніть словами "Я почав(ла) читати оповідання Миколи Носова "Мишкова каша". В творі розповідається про...(ваше продовження)
Матем. Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=22MvfGnsqlY 
ДЗ.964,961
Природозн.ст 147-151 опрацювати,відповідати на питання.Виконати сторінки зошита. Додаткове завдання: підготувати повідомлення по темі уроку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий