ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ
УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ БРОЦЬКОЇ Д.І. НА 2018 -2020 РОКИ
ТЕМА : впровадження
інноваційних технологій на уроках в початковій школі.
МЕТА: впровадження
технологій,методик різноманітних форм роботи на уроках та в позаурочній діяльності
, які сприяють розвитку пізнавальної активності, пізнавальних інтересів учнів
молодшого шкільного віку з метою покращення якості отриманих знань, з метою
підвищення рівня навчальної діяльності.
ЗАВДАННЯ:
·
вивчити
літературу про форми, методи і технології, що сприяють розвиткові пізнавальних
інтересів учня;
·
відвідати
уроки колег та прийняти участь в обміні досвідом;
·
проводити
самоаналіз і самооцінку власних уроків;
·
впроваджувати
новітні технології , інновації в навчальну діяльність,
·
якість і
ефективність процесу навчання за рахунок реалізації творчих здібностей
учнів.
·
Ознайомитися
з ППД провідних педагогів і впроваджувати його в своїй діяльності.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ПО САМООСВІТІ:
·
сутність
поняття « Пізнавальні інтереси молодших школярів» ; «Проетна діяльність»,
«Дослідницька діяльність », «Інноваційні технології».
·
методи та
прийоми, технології; та умови успішного впровадження їх на практиці;
·
комплексний
підхід до впровадження вивченого в навчально – виховний процес.
ПЕРЕДБАЧУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ:
·
оволодіння
методами , технологіями, що сприяють розвиткові пізнавальних інтересів молодших
школярів;
·
підвищення
якості навчання через підвищення якості уроку.
ЕТАПИ
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
ТЕРМІН
|
Діагностичний
1. Аналіз утруднень
2. Постановка проблеми.
|
·
Виробити остаточний варіант теми діяльності
·
Вивчення літератури з проблеми, наявного перспективного педагогічного
досвіду
·
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану
науково-методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки
вчителів.
·
Планування участі у районних і шкільних формах методичної роботи:
·
участь у роботі ШМО вчителів початкових класів.
·
Систематичне поповнення портфоліо методичним матеріалом
·
Вивчення передового педагогічного досвіду роботи .
·
Участь у роботі ШМО (творчий звіт вчителів, які атестуться)
|
І рік
роботи над темою
2 семестр 2018 рік
|
Прогностичний
1. Визначення мети й завдань роботи
над проблемою.
2. Розробка системи заходів
спрямованих на розв’язання проблеми.
3. Прогнозування результатів.
|
1. Підвищення результативності навчально-виховного
процесу через індивідуально-особистісний підхід до учнів
2. Конкретизація проблемного питання:
«розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом
використання методу проектів в дослідницькій діяльності
молодших школярів».
3. Науково-методичне опрацювання
проблеми за літературними джерелами, вивчення передового досвіду колег.
·
Визначити теми і терміни для проектної діяльності, форми узагальнення
·
Виконання роботи за програмою Power Point, за допомогою якої
створюються презентації результатів дослідницької діяльності
·
Підготовка атестаційних матеріалів.
·
Участьу роботі ШМО (виступи, круглий стіл, відкритий урок , та
інш.)
|
І рік
роботи над темою
2 семестр
2018 рік
|
Практичний
1. Впровадження ППД, системи заходів
щодо розв’язування проблеми.
2. Формування методичного комплексу.
3. Відстеження процесу, поточних,
проміжних результатів.
4. Коригування роботи.
|
·
Демонстрація позитивних здобутків, самостійного моделювання роботи над
проблемою і висвітлення її серед колег
·
Участьу роботі ШМО (виступи, круглий стіл, відкритий урок, та інш.
)
·
Розробка дидактичних матеріалів, стендів в кабінеті.
·
Розробка і підготовка колективних проектів на заплановану тематику
|
ІІ рік
роботи над темою
2018-2019
|
Узагальнюючий
1. Підведення підсумків.
2. Оформлення результатів роботи з
теми самоосвіти.
3. Подання матеріалів.
|
·
звіт про результати роботи на засіданні ШМО
·
вироблення пропозицій до роботи ШМО щодо забезпечення
поширення проектно-цільової діяльності в електронному варіанті на уроках в
початкових класах
·
здійснити прогнозування перспективи подальшої роботи
·
оформлення презентаційних проектів до уроків
·
використання Internet-ресурсів
·
Участьу роботі ШМО (виступи, круглий стіл, відкритий урок , та
інш.)
|
ІІІ рік
роботи над темою
2018-2019
|
Впроваджувальний
1. Використання особистого досвіду у
процесі роботи.
2. Розповсюдження досвіду В ході
подальшої педагогічної діяльності
|
Очікуваний
результат
·
розвиток умінь учнів обирати потрібні джерела інформації
·
вироблення вмінь складати опорні схеми, електронні презентації, читати та
коментувати їх
·
залучення учнів до використання комп’ютера як потужного інструмента
·
здобуття та обробки інформації
·
стимулювання критичного ставлення до знайдених повідомлень
·
виховання загальної інформаційної культури
|
ІІІ рік
роботи над темою
2019-2020
|
Вчитель
Броцька Д.І.
Комментариев нет:
Отправить комментарий