четверг, 6 февраля 2020 г.


ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ БРОЦЬКОЇ Д.І. НА 2018 -2020 РОКИ
ТЕМА : впровадження інноваційних технологій на уроках в початковій школі.
МЕТА:  впровадження технологій,методик різноманітних форм роботи на уроках та в позаурочній діяльності , які сприяють розвитку пізнавальної активності, пізнавальних інтересів учнів молодшого шкільного віку з метою покращення якості отриманих знань, з метою підвищення рівня навчальної діяльності.
ЗАВДАННЯ:
·         вивчити літературу про форми, методи і технології, що сприяють розвиткові пізнавальних інтересів учня;
·         відвідати уроки колег та прийняти участь в обміні досвідом;
·         проводити самоаналіз і самооцінку власних уроків;
·         впроваджувати новітні технології , інновації в навчальну діяльність,
·         якість і ефективність процесу навчання  за рахунок реалізації творчих здібностей учнів.
·         Ознайомитися з ППД провідних педагогів і впроваджувати його в своїй діяльності.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ПО САМООСВІТІ:
·         сутність поняття « Пізнавальні інтереси молодших школярів» ; «Проетна діяльність», «Дослідницька діяльність », «Інноваційні технології».
·         методи та прийоми, технології; та умови успішного впровадження їх на практиці;
·         комплексний підхід до впровадження вивченого в навчально – виховний процес.
ПЕРЕДБАЧУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ: 
·         оволодіння методами , технологіями, що сприяють розвиткові пізнавальних інтересів молодших школярів;
·         підвищення якості навчання через підвищення якості уроку.
ЕТАПИ
ЗМІСТ РОБОТИ
ТЕРМІН
Діагностичний
1.      Аналіз утруднень
2.      Постановка проблеми.
·         Виробити остаточний варіант теми діяльності
·         Вивчення літератури з проблеми, наявного перспективного педагогічного досвіду
·         Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.
·         Планування участі у районних і шкільних формах методичної роботи:
·         участь у роботі ШМО вчителів початкових класів.
·         Систематичне  поповнення  портфоліо  методичним матеріалом
·         Вивчення передового педагогічного досвіду роботи  .
·         Участь у роботі ШМО  (творчий звіт вчителів, які атестуться)
І рік роботи над темою
2 семестр 2018 рік
Прогностичний
1.      Визначення мети й завдань роботи над проблемою.
2.      Розробка системи заходів спрямованих на розв’язання проблеми.
3.      Прогнозування результатів.
1.      Підвищення результативності навчально-виховного процесу через індивідуально-особистісний підхід до учнів
2.      Конкретизація проблемного питання:  «розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом використання   методу проектів  в дослідницькій діяльності молодших школярів».
3.      Науково-методичне опрацювання проблеми за літературними джерелами, вивчення передового досвіду колег.
·         Визначити теми і терміни для проектної діяльності, форми узагальнення
·         Виконання  роботи за програмою Power Point, за допомогою якої створюються презентації результатів дослідницької діяльності
·         Підготовка атестаційних матеріалів.
·         Участьу роботі ШМО  (виступи, круглий стіл, відкритий урок , та інш.)
І рік роботи над темою
2 семестр 2018 рік
Практичний
1.      Впровадження ППД, системи заходів щодо розв’язування проблеми.
2.      Формування методичного комплексу.
3.      Відстеження процесу, поточних, проміжних результатів.
4.      Коригування роботи.
·         Демонстрація позитивних здобутків, самостійного моделювання роботи над проблемою і висвітлення її серед колег
·         Участьу роботі ШМО  (виступи, круглий стіл, відкритий урок, та інш. )
·         Розробка  дидактичних матеріалів, стендів в кабінеті.
·         Розробка і підготовка колективних проектів  на заплановану тематику
ІІ рік роботи над темою
2018-2019
Узагальнюючий
1.      Підведення підсумків.
2.      Оформлення результатів роботи з теми самоосвіти.
3.      Подання матеріалів.
·         звіт про результати роботи на  засіданні ШМО
·         вироблення пропозицій до роботи  ШМО  щодо забезпечення поширення проектно-цільової діяльності в електронному варіанті на уроках в початкових класах
·         здійснити прогнозування перспективи подальшої роботи
·         оформлення презентаційних проектів до уроків
·         використання Internet-ресурсів
·         Участьу роботі ШМО  (виступи, круглий стіл, відкритий урок , та інш.)
ІІІ рік роботи над темою
2018-2019
Впроваджувальний
1.      Використання особистого досвіду у процесі роботи.
2.      Розповсюдження досвіду В ході подальшої педагогічної діяльності
Очікуваний результат
·         розвиток  умінь учнів обирати потрібні джерела інформації
·         вироблення вмінь складати опорні схеми, електронні презентації, читати та коментувати їх
·         залучення учнів до використання комп’ютера як потужного інструмента
·         здобуття та обробки інформації
·         стимулювання критичного ставлення до знайдених повідомлень
·         виховання загальної інформаційної культури
ІІІ рік роботи над темою
2019-2020
Вчитель                                         Броцька Д.І.



Комментариев нет:

Отправить комментарий