пятница, 5 ноября 2021 г.

Інформатика 4 клас.5.11

Перегляд відео Додаткова інформація-перегляд сайту. https://sites.google.com/view/robot0technika/головна-сторінка?authuser=6&fbclid=IwAR0Gt1CRc8Toz4Qm2T4Gy-Ouxj78i_Vgi2DX9GmVWuyd9eeMK_zWkhW3kXk

четверг, 4 ноября 2021 г.

Німецька мова 6 клас.5.11

Записати слова в словник. Виконуємо вправу 2 на ст.43 Дз:Перекласти текст 3 на ст 44 у зошит

Нвмецька мова 7 клас.5.11

Kontrollarbeit Schreiben І Übersetze ins Deutsche! 1. їхати потягом 2. йти вздовж вулиці 3. святкувати день народження 4. Радісної Пасхи! II Bilde Sätze! 1. schenken, der Lehrerin, Blumen, die Schüler. 2. steht, dem Sofa, ein Tisch, und, zwischen, dem Sessel. 3. Ich, gehen, möchte, in, den Stadtpark. 4. die Ostereier, ich, bemale, ich, male, denn, gern. III Beatworte die Fragen! 1. Wann hast du Geburtstag? 2. In welchem Haus wohnst du? 3. Wie kommst du von zu Hause zur Schule? 4. Wie ist das Wetter heute? Meinе Freundin Sophie ist 8 Jahre alt. Sie lebt in Deutschland. Sie ist Deutsche. Sie wohnt in Berlin. Berlin ist schön. Das Wahrzeichen von Berlin ist das Brandenburger Tor. Die Hauptstraße heißt «Unter den Linden». Sophie geht in die Schule. Sie lernt Ukrainisch. Sophie hat einen Bruder. Er heißt Otto. Er geht in die Schule. Er lernt gut.

среда, 3 ноября 2021 г.

Німецька мова 8 клас 4.11

Тема:"Школи в Німеччині" Перегляд відео за посиланням. Творче завдання - створити порівняльну таблицю "Чим відрізняються німецькі школи від українських"

Німецька мова 9 клас.4.11

Тема :"Найкрасивіші місця та клімат Німеччини" Записати нові слова у саловник з рамки на ст. 50. В зошиті виконати вправу 3b зі ст 51(списати один з текстів)

Німецька мова 5 клас.04.11

Тема:"Узагалюнююче повтореняя.Контрольна робота" Текст потрібно прочитати,зрозуміти змість і на окремому листочку в лінію виконати завдання по тексту.В першому завданні треба визначити правильне чи неправильне твердження і в табличці вказати falsch(неправдиве твердження) oder richtig(правдиве твердження).В другому завданні виконати 4 тести вказавши вірну відповідь і в третьому завданні треба письмово німецькою мовою дати відповідь на запитання.

ЯДС 4.11

Тема "Про що розкаже родовід" Опрацювати сторінки підручника,ст 56,завдання 2 творче(виконати на окремому листочку)

3.11

ЯДС 2 клас. підручник ст.54. ОМ 7 клас.створити композицію "Мій парк" Інформатика 3 клас.опрацювати інформацію по темі "Текстові редактори.Поєднуємо текст і зображення"

вторник, 2 ноября 2021 г.

2.11 Німецька мова

5 клас. вивчити слова,ст.54,впр 3(дописати 2 речення) 6 клас.вивчити слова,ст.42,впр.3 7 клас.вивчити слова,ст.38,впр.2 8 клас.повторити лексику 9 клас. написати висловлювання

понедельник, 1 ноября 2021 г.

Образотворче мистецтво 5,6 класи

Тема: Автопортрет.Створення власного портрету. Інструменти: Альбом,кольорові олівці,простий олівець,гумка

2 клас 1.11

ЯДС.Підручник ст.49.Самостійно виконати завдання 2. Інформатика.

вторник, 19 октября 2021 г.

ПАМ’ЯТКА З БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДЛЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ОСІННІХ КАНІКУЛ

1. Пам’ятайте і виконуйте правила переходу вулиць і доріг. 2. Не грайтесь на тротуарі, біля доріг. 3. Дотримуйтесь правил посадки в трамвай, тролейбус, автобус. 4. На зупинці не стійте близько біля дороги. 5. Не беріть в руки вибухонебезпечні предмети, а у випадку їх виявлення, необхідно повідомити дорослих. 6. Не можна розпалювати вогнища. 7. Не підходьте до ліній електромереж, якщо провід обірваний, повідомте дорослих. 8. Не грайтесь біля залізничного полотна, не кладіть на рейки предмети, не кидайте нічого у вікна потягу. 9. Не лазьте по ярках і на будівельних майданчиках. 10. Обережно користуйтесь побутовими електричними приладами: телевізором, праскою, холодильником. 11. Не відходьте далеко від будинку і не впускайте в квартиру незнайомих людей у відсутності дорослих. 12. Не грайтеся з бродячими собаками і кішками. Мийте руки після ігор перед обідом. 13. У вільний час грайтесь у дворі на дитячому майданчику. 14. Дотримуйтесь відповідних правил поведінки в громадських місцях. 15. Не використовуй піротехнічні засоби - це небезпечно! 16. Для прогулянки вдягайся зручно і тепло, щоб не застудитися. Увага! Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

Виховна година 1 клас.7.05

https://kz-ru.fastheroes.com/about-2/ Загальна виховна для всіх присвячена супергероям FAST

четверг, 6 мая 2021 г.

среда, 5 мая 2021 г.

четверг, 29 апреля 2021 г.

6 клас.клас.Праця 30.04

Вибір візерунка для вишивання Обираючи малюнок для оздоблення одягу, необхідно дотримуватися відповідності між декоративними та конструктивними лініями. Оздоблюючи одяг вишивкою, слід пам’ятати: 1. Вбрання, виготовлене з легкого матеріалу, повинно бути прикрашене легкою, тендітною вишивкою, тонкими нитками. 2. Прикрашаючи дитячий одяг, слід підбирати такі візерунки, які будуть близькі та звичні для дитини. 3. Слідкувати за тим, щоб на виробі не було занадто багато вишивки. 4. Підбираючи кольори для вишивки, враховувати вікові особливості майбутнього господаря даного виробу. 5. Колір фону не повинен бути яскравішим, насиченішим, ніж сам візерунок. Оформлюючи предмети для облаштування оселі, необхідно звертати велику увагу на кольорову гамму стін, шпалер, меблів та їх конструкцію, стилістику кімнати та її освітленість. Тут майже все залежить від самої вишивальниці, від її смаку, дизайнерських поглядів та стилістичних вподобань. Малюнок для вишивки вибирають залежно від призначення виробу, його форми, тканини. Наприклад, для оздоблення обрядових рушників вибирають рослинні орнаменти або геометричні; для оздоблення серветок, скатертин, кухонних рушників варто вибрати малюнки столового посуду, овочів, ягід, рослинні орнаменти; для оздоблення одягу для дорослих варто вибрати геометричні та рослинні орнаменти; дитячий одяг гарно прикрасять малюнки іграшок, вишиті літери; для картин чи панно варто вибрати малюнки квітів, тварин, пейзаж тощо; постільну білизно варто прикрасити вишитими квітами, літерами. 3.Розміщення візерунка на тканині. Після того як ви визначилися з виробом, який будете оздоблювати вишивкою, з візерунком та кольоровою гамою необхідно намітити місце розташування візерунка на тканині. Візерунок на різних виробах може розміщуватися по різному. Часто вздовж краю скатертини або серветки виконують візерунок у вигляді смужки. Такі смужки можуть поділяти площину виробу на квадрати або прямокутники, у яких вишивають основний візерунок, візерунок може бути розташований в центрі виробу, або тільки по кутах . На рушниках візерунки розміщують по краю і всередині виробу, на наволочках візерунки можуть розміщуватися в кутах або по краях виробу. Мал.1. Розміщення візерунка на виробах: а – серветках, б – рушниках, д – наволочках. Перш ніж переводити візерунок, на тканину потрібно вирівняти тканину по нитці основи і нитці утоку. Для того, щоб вирівняти краї тканини, треба висмикнути крайню нитку і по її сліду відрізати зайву тканину. Ширину і довжину виробу намічають так само. Після цього необхідно намітити середину виробу. Для цього за допомогою лінійки і простого олівця з виворітної сторони тканини необхідно провести дві прямих лінії, які пересічуться в центрі виробу, потім намітити ці лінії швом «вперед голка». Нитку на тканині повинно бути видно, тому для білої тканини варто дібрати нитку блакитного або рожевого кольору, а для темної тканини добирають нитку білого або сірого кольору. Щоб малюнок був точно по центру виробу, треба обов'язково позначити на тканині і на малюнку точки центра вишивки і сумістити їх. В іншому разі можна випадково малюнок змістити вгору чи вниз, вліво чи вправо. Якщо вишивка має бути вздовж країв виробу або в кутиках виробу, не слід розташовувати малюнок дуже близько до країв. Необхідно залишити місце для обробки краю виробу.

8 клас.Нім.мова. 30.04

Записати слова в словник + переклад ünabhängig die Schriftsprache eine Sprache beherrschen Freitag, den dreißigsten April Klassenarbeit S.203, Ü. 2 Ваше завдання записати відповіді на запитання (друга колонка)

7 клас.Німецька мова.30.04

Записати слова в словник + переклад. Die Lage - Die Staatsform - Die Amtssprache – Класна робота Freitag, den dreißigsten April Projektarbeit S. 172, Ü. 2 Ваше завдання написати проект по плану.

Виховна година.1 клас.30.04

Виховна година «Безпечний інтернет для дитини» Мета: розширити й поглибити знання про Інтернет; дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету;розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навики, пам’ять, виховувати етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями, інформаційну культуру учнів. Обладнання: соціальні ролики про безпечний Інтернет, комп'ютерна презентація, проектор, комп'ютер, мультимедійна дошка, пам'ятки для дітей та батьків. Вид виховної години: інформаційно-пізнавальна. Форма проведення: година спілкування Хід виховної години І. Організаційний момент ІІ. Вступне слово вчителя Сьогодні ми поговоримо про світ, з яким ви стикаєтесь кожного дня – про світ Інтернету. Інтернет – це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє вам дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Але як і в любому іншому світі в Інтернеті є свої правила, яких треба суворо дотримуватись, для того, щоб уникнути неприємних та небезпечних ситуацій. За ініціативою компанії «Microsoft Україна» 3 лютого 2016 року відзначається День безпечного Інтернету. Саме ця організація є засновником веб-ресурсу «Он-ляндія – безпека дітей в Україні». На сьогодні в Україні проблема безпеки дітей в Інтернеті постала особливо гостро. Аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється, і її переважну частину становлять діти та підлітки, які не усвідомлюють повністю загроз, що можуть чекати у віртуальному просторі. Саме тому сьогоднішнє наше заняття ми присвятимо темі «Безпечний Інтернет». Спробуємо дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті. ІІІ. Перегляд відео № 1 (Соціальний ролик про безпечний інтернет) Вчитель: Діти, які висновки можна зробити, переглянувши цей ролик? (діти висловлюють власні думки, обговорюють переглянуте) ІV. Робота в групах Вчитель: А зараз, діти, ви розділитеся на 4 групи. Дві групи знайдуть позитивні сторони мережі Інтернет, а дві – негативні. Для цього у вас на столах є маркери і заготовки – поверхи будиночків. Коли ви закінчите виконувати завдання, ми подивимося, чий будиночок буде вищим і яких все-таки якостей більше в Інтернеті- позитивних чи негативних. (діти діляться на групи та виконують завдання, поступово «зводячи» будиночок). Вчитель: Так давайте ж з’ясуємо, які будинки виявилися вищими. Яка користь від мережі Інтернет? Учні коментують свої відповіді: - в Інтернеті можна знайти необхідну тобі інформацію; - можна знаходити нових друзів; - можна спілкуватися з людьми з різних куточків світу; - можна користуватися електронною поштою; - грати в он-лайн ігри; - можна розглядати географічні карти та розробляти маршрути для подорожей. Учень: Хто володіє інформацією - той світом володіє, Тож павутина Інтернету здійсняє наші мрії Знайти тут можна все, що стане у нагоді, бо технології прогресу завжди лишаться в моді. Вчитель: Вірно. Інтернет – дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку юної особистості, спілкування, навчання, дозвілля. Але, разом з тим, в Інтернеті досить багато небезпек як для дітей, так і для дорослих. Знання цих небезпек дозволить їх уникнути. Учні коментують свої відповіді: - це віруси та хробаки; - нелегальні та шкідливі матеріали, що не відповідають віковим особливостям і негативно впливають на фізичне та психічне здоров’я дітей; - спам; - кібер – хуліганство (інформаційні атаки на дитину через інтернет); - виманювання інформації про дитину та її сім’ю з метою подальшого пограбування чи шантажу. Учень: Та про безпеку в мережі нам варто пам’ятати, про антивірусні програми повинен кожен знати. Троянські коні, хробаки та хакерські атаки вам здатні шкоду нанести, тож знайте їх ознаки. Від пошти логін і пароль нікому не давайте аби від спаму вберегтись, на це завжди зважайте. Безпеки заходи прості сприймайте, як закони і в Інтернеті не страшні вам жодні перепони! V. Висновки Вчитель: Я вважаю, що користі від Інтернету більше ніж зла, особливо в сучасному світі, де життя вирує все швидше та швидше. Цілком ймовірно, що у найближчому майбутньому Інтернет повністю або майже повністю замінить всі інші засоби зв’язку. Та можливо багатьом людям треба просто замислитись, чи дійсно вони хочуть провести усе життя у віртуальному світі? Чи влаштовує їх таке існування? Слід всім пам’ятати, що Інтернет -це лише інструмент, яким Ви користуєтесь, щоб отримати відповіді на свої питання. Вчиться користуватись Інтернетом із розумом, а краще – знайдіть себе в реальному житті та станьте в ньому авторитетною та вагомою людиною. Вчитель: ІНТЕРНЕТ БУВАЄ НЕБЕЗПЕЧНИМ ! Публікації про шкідливий вплив на здоров'я дітей комп'ютерної техніки ще можна зустріти в засобах масової інформації, але мало хто порушує питання негативного впливу на не сформовану дитячу психіку відео - та фотоматеріалів сумнівного характеру, якими переповнений Інтернет. Ні для кого не секрет, що там безкоштовно можна знайти інформацію будь-якого змісту, навіть інструкцію з виготовлення вибухівки. Сумна статистика криміналістів свідчить, що зростання агресивної поведінки молоді безпосередньо пов'язана із систематичним переглядом сайтів в мережі Інтернет, які демонструють злочинні, агресивні дії (про вбивства, побиття та знущання над людьми в найдрібніших деталях). Самостійний перегляд матеріалу такого змісту міцно осідає в психіці молодої людини і які висновки вона зробить після перегляду - ніхто не знає. Серед молоді стало дуже популярним таке заняття, як знімати на мобільний телефон побиття та знущання, які відбуваються в школі, у дворі, та викладати їх в Інтернеті. Якщо в реальному житті підліткові важ¬ко знайти однодумців щодо якогось «незручного» питання, то в мережі охочих обго¬ворити будь-які незручності можна знайти швидко і багато. Якщо телевізійні фільми з насиллям, мультфільми з монстрами та усілякими жахами (якими, на жаль, також переповнений ефір телебачення) перегляда¬ються усіма членами родини і хоч якось обговорюються, засуджуються, то блукання Інтернетом відбуваються усамітнено і таємничо, без будь-якого стороннього втручання на правильність розуміння та тлумачення змісту переглянутого. Тут підліток сам формує свої уподобання щодо будь-яких проявів людської поведінки. А потім ми бідкаємося, звідки ж з'являються збоченці, дітовбивці, маніяки та інші соціальне небезпечні особистості нашого суспільства. Користуючись послугами Інтернету не забувайте і про заходи безпеки у спілкуванні з людиною, яку ви не бачите, та навчайте цим правилам і своїх дітей. Адже віртуальні шахраї дуже гарні психологи: представляючись одним з ваших давніх знайомих, вони дізнаються від вас конфіденційну інформацію, як, наприклад, коли у вас вдома нікого немає, з ким ви проживаєте, ваш майновий стан і т. д. Квартирні крадіжки, вчинені за наводками, отриманими шляхом спілкування шахрая з постраждалим через мережу, на жаль, вже не рідкість. Тож, якщо Ви користуються послугами Інтернету, то не забувайте стежити за змістом матеріалів, які Ви переглядаєте. Будьте пильними до будь-яких змін у поведінці та уподобань ваших друзів у зв'язку із появою в їхньому житті Інтернету. Шість правил розумного користувача Інтернету: 1. Я буду поводитись в Інтернеті чемно і не ображати інших. 2. Я буду залишати негарні веб-сайти. 3. Я буду зберігати свій пароль в таємниці. 4. Я буду розповідати своїм батькам про проблеми й користуватися їхньою підтримкою. 5. Я буду шукати цікаві веб-сайти й ділитися посиланнями зі своїми друзями. 6. Я знаю, що можна бути легко обманутим і не буду повідомляти реальні імена, адреси й номери телефонів Учень: Хтось придумав Інтернет, Для дітей - це яд і мед. Він чарує і дивує, Постійно щось нам пропонує: То рекламу, то роботу, І вже вивчені уроки, Ігри, зустрічі, пісні - Є усе у мережі. Учень І одна сільська родина Робить подарунок сину. Задоволене дитя Комп’ютер опановує щодня. Так проходить день за днем, Та ось хлопчик вже, як «пень». Не читає, у м’яча не грає, Пропадає апетит - До комп’ютера біжить: Його там вже хтось чекає. Мама з татом ще не знають, Що чатує їх біда, Що єдина їх дитина, Залишаючись сама, Весь свій час сидить в он-лайні Й не уроки він вивчає, Він «стріляє», «убиває», Та жалю зовсім не знає. І замкнувся хлопчик наш, Блиск в очах його погас, Світ навколо вже не вабить Лише Інтернетом марить. Й зрозуміла вся родина: Рятувати треба сина! Його треба захистить Правил у веб-сайті навчить. Перше правило таке: До комп’ютера саме Ти дитя не допускай, В ігри разом з ним ти грай. Друге правило теж знай: Свою адресу та ім’я В таємниці завжди тримай. На третє правило зважай: В Інтернеті інших ти не ображай. Про четверте пам’ятай: Негарні веб-сайти, Не задумуючись, залишай. Отож, ця розповідь для всіх, Хто хоче мати в мережі успіх. Вчитель: Ігрова залежність - це одна з форм психоклонічних розладів, яка характеризується нав'язливим захопленням комп'ютерними іграми. Комп'ютерні ігри – це, свого роду, взаємодія з віртуальним світом. Причому, тут мається на увазі не тільки вміння стукати по клавішах і дивитися в монітор, але і будувати образно-концептуальні моделі в мозку, що вимагають знаходження логічних ланцюжків при переході з однієї ігрової ситуації в іншу. Відповідно, подібні ігри розвивають інтелект дитини. Але чи так це насправді? Вплив комп'ютерних ігор на здоров'я дитини Рольові ігри. Чому навчають: - вміння розставляти пріоритети і вибирати справи за ступенем першочергової важливості. - концентрації уваги на одній цілі - доведення справи до кінця Чим шкідливі: - занурення у віртуальний світ - відходом від реальності - психологічною залежністю - не підходять для дітей, бо їх незміцніла психіка ще не стійка Гонки Веселі і досить нешкідливі, на перший погляд, ігри, які забавляють, часом, не тільки дітей, але і дорослих. Деяка користь у них, загалом-то, також є: - концентрація уваги - розвиток швидкості реакції. Знову-таки, дітям і людям з нестійкою психікою такими іграми захоплюватися не варто, адже віртуальна реальність занадто приваблива і треба чітко розуміти, що навіть ас водіння в Need for Speed на реальній дорозі таким не є. Стратегії - вчать планувати свої дії заздалегідь - розвивають тактичне і логічне мислення При розумному підході, подібні ігри-онлайн, принесуть більше користі, ніж шкоди. Квести Практично не мають протипоказань і квести. - вчать вирішувати виниклі проблеми - допомагають підходити до вирішення різних ситуацій з усіх сторін - розвивають логічне мислення Шутери або «стрілялки» Однозначної відповіді на питання грати дітям в такі ігри не існує. - розвивають жорстокість - вчать агресивної поведінки - занурюють у віртуальну реальність З позитивних моментів можна виділити: - психологічну розрядку - розвиток духу суперництва і лідерських якостей - вміння знаходити спільну мову з іншими людьми в іграх онлайн Учениця: Не можу уявити Життя без Інтернету, Що всі куточки світу Заплів в свої тенета. Лиш кнопку я натисну – Відкриються в вікні Новин велика збірка І правила, й статті. Встають переді мною Найвищі в світі гори. Ліси стоять стіною, Хлюпочуть хвилі моря. Я побуваю в шахті І в космос піднімуся. З подругою в фейсбуці Я легко поділюся. Та є у «павутині» Картинки нехороші, І сайти підозрілі, Настроєні вороже. А є й такі там сайти, Мов вовк в овечій шкурі – Поки їх розпізнаєш, Вони тебе обдурять. Учись добру в мережі, Шукай знання й новини, А сайти злі, що брешуть, Обходить ми повинні. VІ. Підведення підсумків Вчитель: Я сподіваюся, що сьогоднішня виховна година навчила вас багатьом правилам поведінки в Інтернеті, познайомила із загрозами, що несе Інтернет та відзначила позитивні моменти користування мережею. І на останок я пропоную вам виконати вправу «Валіза». Перед вами на дошці зображені валіза, пральна машина та кошик. На початку вправи кожний учасник отримав стікер та закінчує фразу „Я сьогодні зрозумів..” Кожному учаснику пропонується розподілити «знання і навички, що вони отримали під час заняття», за принципом: - якщо учасник не отримав ніякої цінної для себе інформації або йому було нецікаво – стікер « відправляють» до корзини для сміття; - якщо є нові знання, але їх треба ще раз «прокрутити» - до пральної машини; - якщо отримані знання нові та корисні – до валізи, щоб забрати з собою та втілювати в життя.

вторник, 27 апреля 2021 г.

4 клас.Німецька мова. 28.04

Die Lieblingsjahreszeit – улюблена пора року Der Winter - зима Der Sommer - літо Der Frühling – весна (фрюлінг) Der Herbst - осінь Die Natur - природа Das Wetter - погода Mittwoch, den achtundzwanzigsten April Klassenarbeit S.171, Ü.2 Im Winter kann man Ski fahren, einen Schneemann bauen. Im Frühling kann man die ersten Blumen sehen, Pilze sammeln. Im Sommer kann man ans Meer fahren, in der Sonne liegen. Im Herbst kann man Äpfel und Birnen im Gartet sammeln, Pilze sammeln. Mittwoch, den achtundzwanzigsten April Hausarbeit S.171, Ü.3 ДЗ: списати текст, замінити картинки словами.

Бесіда з учнями 1 класу на тему "Булінг"

Ситуація з булінгом в Україні доволі невтішна. У 2017 році 7 з 10 дітей стикалися з булінгом в тих чи інших проявах (були жертвою або свідком). Крім того, існують різні види булінгу:  Фізичний (завдання ударів, штовхання, пошкодження або крадіжка особистих речей)  Психологічний (обзивання, глузування або висловлювання, якими ображається стать, раса або національність, виключення інших із групи, розповсюдження пліток або чуток)  Кібербулінг (новий вид булінгу, який виник з приходом в наше життя соціальних мереж: образливі повідомлення з погрозами, відредаговані фотографії, блокування акаунтів, навіть шантаж). Багато хто не надає булінгу значення. Але насправді це не просто пустощі або грубість, а особлива форма взаємин, яка з часом переростає в насильство. А фізичне насильство є злочином, за вчинення якого наступає кримінальна відповідальність. Кримінальна відповідальність за умисне нанесення тяжких та середньої тяжкості тілесних ушкоджень наступає з 14 років, і за це передбачено покарання у вигляді обмеження чи навіть позбавлення волі. Якщо дитина не досягла 14 років і завдала серйозних тілесних ушкоджень іншій дитині, адміністративна відповідальність покладається на батьків. Але самим покаранням за фізичне насильство неможливо охопити усю шкоду від булінгу. Наразі неможливо покарати дітей, які ігнорують, бойкотують чи цькують їхнього однокласника. Але словесне цькування також спричиняє небезпечні наслідки – низька самооцінка, самотність, депресія і навіть спроби вчинити самогубство. Зовсім недавно до Верховної Ради України внесли пропозицію закріпити поняття булінгу та встановити відповідальність за булінг, а також за приховування випадків булінгу вчителями та керівництвом шкіл у вигляді штрафу. Батькам та друзям буває дуже складно зрозуміти, що їх діти чи товариші стали жертвами булінгу, адже зазвичай вони нікому не розказують їх про свою проблему. Більшість жертв булінгу – це сором’язливі діти, які бояться говорити про свої хвилювання. Але завжди можна придивитися до зовнішніх ознак та поведінки дитини: Їй надсилають електронні листи та повідомлення з погрозами, публікують образливий контент на її сторінках в соц. мережах  іграшки та особисті речі поламані та зіпсовані  її одяг, зошити та підручники часто брудні та розірвані розірвані  можна побачити синці і подряпини на тілі або жувальну гумку в волоссі Запам’ятайте, якщо у вашого знайомого є ці або інші ознаки – необхідно невідкладно повідомити дорослих про те, що він може бути жертвою булінгу! Булінгу може зазнати будь-яка дитина у школі, але жодна не заслуговує на таке ставлення. Допомогти жертві булінгу інколи досить просто. Перше, що ти можеш зробити,— не підтримувати тих, хто знущається. Твоє ставлення має бути таким, щоб ініціатори булінгу відчули, що ти не погоджуєшся з тим, що відбувається. Якщо бачиш, що з когось насміхаються, допоможи йому вийти з цієї ситуації, покажи свою підтримку, скажи, що він чи вона не заслуговує на таке ставлення. Люди, яких ображають, часто почуваються самотніми — допоможи їм відчути, що вони не одні. Отже, ми поговорили про проблему булінгу в Україні, визначили його ознаки, а також дізналися, чому виникає булінг. Тепер давайте пограємо. Розділімося на 3 команди. Перша гра називається «Це – булінг?». У ході гри ви спробуєте відрізняти дружні піддражнювання від булінгу.

понедельник, 26 апреля 2021 г.

1 Клас.ЯДС. 26.04

https://sites.google.com/view/navchannia-alaton/день-сімї/моя-родина

6 клас.Німецька мова. 26.04

Montag,den sechsundzwanzigsten April Hausarbeit S.199, Ü.4 1. Ozeane 2.Meere 3.Flüsse 4.Städte 5.Gebirge 6.Landschaften 7.Berge 8.Gewässer 9.Klima

воскресенье, 25 апреля 2021 г.

9 клас.Німецька мова.26.04

Дз: читати текст Philipp Stein ist 20 Jahre alt. Er sagt: «Mein Traum war schon immer die Selbstständigkeit – auch dafür ist der Beruf des Kochs ideal». In seinem Freundeskreis ist er mit seinem Beruf ein Exot. Schon seit der dritten Klasse hat er in diesem Beruf seinen Eltern geholfen, später wurde ein echter Nebenjob daraus. Natürlich sind in der Welt andere Sachen viel interessanter als Kartoffelschälen, aber für Philipp kam nie ein anderer Beruf in Frage. In diesem Beruf muss man nicht nur kreativ sein – in erster Linie geht es um Disziplin. https://www.youtube.com/watch?v=13bTXenjpNM

четверг, 22 апреля 2021 г.

7 клас.Німецька. 23.04

https://franks-travelbox.com/europa/deutschland/die-top-10-sehenswuerdigkeiten-von-berlin-deutschland/?from=adwdyn&gclid=Cj0KCQjwvYSEBhDjARIsAJMn0lg5ZLEeFKYikimQd-sKuiEE64wj9FaSaJdQdQjPS4OwSbzd6vHnX6saAv9oEALw_wcB

среда, 21 апреля 2021 г.

1 клас. ЯДС. 21.04

 підручник ст 106 прочитати,зошит ст.41 номер 1 виконати.

6 клас.німецька .21.04

Соня ст.193(3)
194 номер 4 (прописати сусідів України)

вторник, 20 апреля 2021 г.

8 клас.Нім.мова. 20.04

Дз: слова в словник записати ст 197, впр1 на ст 197 читати

воскресенье, 18 апреля 2021 г.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ І ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ ПРИ ПЕРЕСУВАННІ В ШКІЛЬНОМУ АВТОБУСІ

1. Забороняється наближатися до рухомого автобуса до повної його зупинки. 2. Обходити автобус необхідно спереду. 3. При посадці в салон вести себе спокійно, не поспішати і не штовхатися. 4. Необхідно пропустити вперед молодших. 5. Не займати по можливості перші місця, залишити їх для супроводжуючих учителів. 6. У салоні поводитися дисципліновано, не вставати з місць, не кричати. 7. Забороняється робити будь-які позначки авторучкою (або іншими засобами чи ріжучими предметами) на оббивці крісел; витирати вікна шторами. 8. Забороняється самостійно відкривати вікна і люки, висовуватися в них. 9. Якщо стало зле під час руху автобуса, потрібно подати сигнал супроводжуючому вчителю; поводити себе спокійно, не створюючи паніки. 10. Вставати з місця лише після повної зупинки автобуса. 11. Забороняється залишати після себе сміття в салоні автобуса. 12. Бруд і сніг з одягу і взуття спробуй максимально видалити до посадки в автобус. 13. У разі виникнення аварійних ситуацій (технічних збоїв, пожежі тощо) після повної зупинки транспорту за вказівкою водія діти під супроводом вчителя повинні швидко й без паніки покинути автобус і відійти на безпечну відстань, не виходячи при цьому на проїжджу частину.

1 клас.ЯДС. 19.04

https://drive.google.com/drive/folders/1vZJ7o_9-JgidvYPuS3Ym_KGkABuNFE70 https://sites.google.com/view/navchannia-alaton/день-землі/земля-наш-спільний-дім

6 клас.Німецька мова. 19.04

Контрольна робота. 
Lest den Text und beantwortet die Fragen! Deutschland 
 Deutschland liegt in Zentrum Europas. Es grenzt an Polen, Tschechische Republik, Ungarn, Slowenien, Italien, Frankreich, Dänemark und die Niederlande. Die Hauptstadt ist Berlin. Deutschland vereinigt 16 Bundesländer. Jedes Bundesland hat auch eine Hauptstadt. Der berühmte Fluß ist der Rhein. Die Staatsflagge ist schwarz-rot-gold. Die wichtigsten Industriezweige sin chemische Industrie, Optik, Maschinenbau. Die berühmten Deutsche sind Goethe, Heinrich Heine, Röntgen, Diesel. 
 Beantwortet die Fragen! 
 - Wo liegt Deutschland?
 - An welche Staaten grenzt es? 
 - Wie heißt die Hauptstadt?
 - Nennt die größten Städte Deutschlands?
- Wie heißt der größte Fluß?
 -Nennt die größten Deutschen.

четверг, 15 апреля 2021 г.

5 клас.Праця.16.04

Інтелект-гра-створення конспекту "Добір конструкційниї матеріалів"

8 клас.Нім.мова.16.04

ДЗ:Вивчити текст Es liegt in Osteuropa. Die Ukraine grenzt an Russland im Osten und Nordosten, Weißrussland im Norden, Polen, die Slowakei und Ungarn im Westen, Rumänien im Südwesten. Im Süden des Landes befinden sich das Schwarze Meer und das Asowsche Meer.-топик

среда, 14 апреля 2021 г.

ЯДС. 1 клас. 15.04

https://sites.google.com/view/navchannia-alaton/книжковий-світ/з-чого-складається-книга Робота з підручником та зошитом

вторник, 13 апреля 2021 г.

Праця.5 клас.14.04

https://naurok.com.ua/prezentaciya-narodna-lyalka-46456.html Перегляд презентації,проектування ляльки-мотанки

7 клас.Німецька. 14.04

Перегляд презентації https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-deutsche-stadte-116130.html презентація https://pidruchniki.in.ua/nimetska-mova-7-klas-sotnikova-2015-7-y-rik/ підручник ДЗ ст 156-2

4 клас.Німецька мова 14.04

Дз. Списати текст,перекласти перші два речення(і переклад також записати в зошит) Ich habe gerne Sommerferien, weil ich dann viel Freizeit habe. An hellen Sommermorgen bleibe ich niemals lange im Bett. Nach dem Aufstehen gibt es ein leckeres Frühstück. Danach spiele ich draußen mit Freunden. Wenn es regnet, spiele ich Computer oder mit Lego. Manchmal gehe ich nachmittags mit Freunden ins Kino oder spiele im Hof einfach Fußball.

6 клас. Праця.12.04

До текстильних волокон рослинного походження належать волокна бавовни, льону,коноплі,джуту, тощо. КОНОПЛЯ – волокниста рослина, яку використовують для технічних птреб. Волокно конопель луб.яне,сіре,довге,міцне,цупке. З нього виготовляють парусину,канати,мішковину,шпагат,шнури,оббивні тканини, риболовецькі сітки, пожежні рукави. КЕНАФ – однорічна трав.яна рослина, зі стебла якої одержають міцне текстильне волокно, з якого виготовляють грубу тканину. ДЖУТ – текстильне волокно, яке одержують зі стебла однорічної рослини. Це волокно використовують для виробництва пакувальних тканин, килимових доріжок, меблевої тканини. КРОПИВА – луб.яне волокно, з якого можна виготовляти шнури. ЛЬОН – трав.яниста однорічна рослина, одна з найважоивіштх технічних культур. Вирощують льон в Україні,Білорусії,країнах Балтики (Естонія,Литва ), багатьох областях Росії. Висота стебла льону досягає 1 м, квітка п’яти пелюсткова, синя. Існує 40 видів льону, але найбільш поширені три види. Льон – кучерявець – йде на виготовлення олії із зерняток Льон – межеумок – використовують у технічних цілях як клоччя. Льон – довгунець – найкращий як текстильне волокно. БАВОВНИК – найпоширеніша прядильна культура, яку вирощують із метою одержання текстильного волкна. Це – одна з найдавніших технічних рослин нашої планети. Батьківщиною бавовника вважають Індію. Конкурс « Кращий збирач бавовни» - Зараз ми проведемо конкурс на кращого збирача бавовни. ( учні діляться на дві команди і за допомогою зубочистки збирають з « поля» ( з коробки ) ватяні кульки в кошик команди ). Час збору 2 хвилини. Команда, яка зібрала більше ватяних кульок, перемагає. БАВОВНЯНІ ВОЛОКНА – це ворсинки завдовжки від 6 до 52 мм. Чим довші волоконця, тим кращої якості буде пряжа і тканина з неї. Волокна бавовни часто називають « білим золотом».

воскресенье, 11 апреля 2021 г.

6 клас.Німецька мова. 12.04

 Перегляд презентації з 16 по 23 слайд 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-urok-podorozh-do-berlinu-137841.html

Соня, Кирило-ст 186 текст списати.

Карен,Настя- переклад тексту.


пятница, 9 апреля 2021 г.

6 клас.Праця.

 Переглянути презентацію.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vlastivosti-tekstilnih-materialiv-6-klas-181787.html

                  Проведіть опитування серед дорослих:

                   якими критеріями вони користуються купуючи одяг для літа;

                  чи звертають вони увагу на склад тканин;

                  які критерії при виборі одягу переважають.


Праця. 5 клас.


 https://yandex.ua/video/search?from=tabbar&text=%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B5%20%D0%B8%D0%B7%20%D1%84%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0

Переглянути відео. ЕЛЕМЕНТИ НЕ ПРИШИВАЄМО,А ПРИКЛЕЮЄМО КЛЕЕМ. 

Якщо роботу виконуєте разом з батьками,то можна пришивати.

Фото роботи після виконання присилайте в группі в вайбер. 

Нім.мова 8 клас. "Чудовий клімат"

 Записати слова по темі на ст.188. ст 189 виконати переклад тексту до кінця. Дз відправляти мені.

четверг, 8 апреля 2021 г.

Нім. мова 7 клас. Німецькі федеративні землі 

Переглянути відео. Заповнити тест. Відправити відповіді в группу в вайбер

https://yandex.ua/video/preview/?text=deutsche%20bundeslander%207%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA&path=wizard&parent-reqid=1617896626003446-1787809633583877224300128-production-app-host-vla-web-yp-367&wiz_type=vital&filmId=18279489302753290186


четверг, 21 января 2021 г.

Четвер. 21 січня Інформатика 3 клас

Тема:Як пов'язані між собою план,інструкція та команди.
Конференція
Самостійна робота з підручником ст 86.
Практична робота-складання алгоритму дій. Ст 90

вторник, 19 января 2021 г.

Середа 20.01 Інформатика 2 клас

Тема:Меню комп'ютерної програми
Перегляд відео по темі.
https://youtu.be/_b6rnZfLcIY
Посилання на завантаження гри 
https://www.mousealphabet.com/ua/bezkoshtovno-zavantazhiti 
Конференція.

понедельник, 18 января 2021 г.

Асистент

Понеділок 11.01- консультація з мамою учня.
Середа 13.01- зустріч з батьками.Вирішення проблемних питань
П'ятниця 15.01- консультація по телефону.

Понеділок 18.01. Німецька мова 4 клас

Перевірка дз. Запис нової лексики(частково конференція)
Опрацювання вправи 2,3 ст 106.
Читання тексту вправи 4 ст107.
Дз ст110 впр 5(розклад уроків)

среда, 13 января 2021 г.

Четвер. 14.01 . Інформатика 3 клас

Тема: Як додавати зображення в текстовий документ.
Перегляд відео https://youtu.be/WtbSWnzyPaA
Підручник ст 80-84 читати.

вторник, 12 января 2021 г.

Середа 13.01.Інформатика 2 клас

 Тема: Інструктаж з БЖД. Що таке комп'ютерна програма.

Перегляд відео  https://www.youtube.com/watch?v=959FGyrGeb4

Посилання на гру  https://learningapps.org/view5614078 (можна виконати декілька картинок)

Посилання на картки

1.https://drive.google.com/file/d/1qjySBUvTpaU6gy_jP0zyvJq1IqTt1rfg/view

2.https://drive.google.com/file/d/1VIJEH9ZTtaWSr2VjqtLdylLxvq3bwGDq/view

Друге і третє задання на картках можна виконати усно,а перше запишіть на листочку і відправте мені фото роботи.

 

воскресенье, 10 января 2021 г.

Понеділок 11.01

Німецька мова.3 урок. 9.55-10.40
Завдання на уроці: 
-записати в словник нову лексику ст. 100 номер 1b.
-робота з підручником ст.100 номер 2(усно за допомогою довідки під таблицею розкажи,що любить робити Тіна і що не любить)
- письмово виконати впр 2 на ст 103(списати речення і поряд в дужках позначити якої картинки стосується речення,за зразком)
Дз: вивчити слова,ст 102 номер 6.