вторник, 26 мая 2020 г.

понедельник, 25 мая 2020 г.

Вівторок 26.05

Укр.мова. впр 414,415(перша крапочка після тексту)
Літ.чит. ст 22-28 чит. https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3749
Матем. 1041,1042
Природозн. https://www.youtube.com/watch?v=I8PN66_VXls  -перегляд відеоматеріалу

воскресенье, 24 мая 2020 г.

Понеділок 25.05

Літ.чит ст 15-22(чит.,намалювати малюнок)
Матем 1039,1040
Нім мова. Виконати завданя на окремому листочку

Прочитайте слова до теми, перекладіть їх на українську мову (записуємо тільки переклад)

Das Dorf, der Park, der Bahnhof, wohnen, gehen, kaufen, die Stadt,  brauchen, gibt es, die Apotheke, das Rathaus, der Supermarkt, die Polizei, die Bäckerei,

 der Zoo.

 

2) Прочитайте речення. В кожному реченні знайдіть і замініть  слово , яке не підходить за змістом(записати речення,підкреслити невірну конструкцію,олівцем заисати більш влучніше слово)

1. Die Stadt ist groß und blau.

 2. Die Kinder gehen auf die Erde.

3. Mein Bruder lernt in den Zoo.

 4. Die Schule gibt es im November.

5. Der Himmel ist im Herbst rot, gelb und grϋn.

6. In meinem Dorf gibt es einen Bahnhof und ein Theater.


четверг, 21 мая 2020 г.

П'ятниця 22.05

Літ. чит. ст 8-14 чит,намалювати малюнок(в кінці року влаштуємо фотовиставку серії малюнків)
Укр.мова.впр 413 (виконати всі завдання,які стосуються цієї вправи)
Математика
Підсумкова контрольна робота з математики за 4-й клас

виконується на окремому листочку в клітинку

 

1.                  Розв’язати задачу. ( 3 б. )

Із 40 га зібрали 5200 ц картоплі, а з 10 га – 1800 ц картоплі. Обчисліть середню врожайність картоплі на цих двох ділянках.

2.                  Знайти значення виразу. ( 3 б., по 1 балу за кожну дію )

(20512 : 8 + 145) ∙ 27

3.                  Порівняти і поставити знаки >, <, =  ( 1 б. )

3 год 49 хв ... 239 хв

4.                  Розв’язати рівняння (1 б.)

    х∙30 = 18270

5.                 Виконати завдання. ( 2 б. )

    Знайти ширину прямокутника, коли відомо, що його пло­ща — 24 см2, а довжина — 6 см.

Побудуй цей прямокутник.

6. Розвʼязати логічну задачу. ( 2 б. )

Троє хлопчиків разом мали 341 марку. Коли Тарас віддав 7 свої марок, Андрій – 3 марки, а Василь – 4 марки, то у всіх хлопчиків марок стало порівну. Скільки марок було у кожного хлопчика спочатку?

 

Природозн. перегляд відеоматеріалу  https://www.youtube.com/watch?v=Dy0ZvGBvw9k

среда, 20 мая 2020 г.

Четвер 21.05

Літ.чит. Проводяться підсумкові уроки за рік.Рекомендовано для читання творчість Алана Мілна. 
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3749    читаємо ст 1-7. Намалювати малюнок за прочитаю частиною.
Нім.мова Контроль говоріння ст 192 (Strophe 2)  запис на диктофон або відео.

вторник, 19 мая 2020 г.

Середа 20.05

Укр.мова ст 180 вправа 412(завдання виконати у зошитах,4 завдання дібрати 4 слова)
Математика 1034,1035 (готуємось до контрольної роботи)

воскресенье, 17 мая 2020 г.

Вівторок 19.05

Укр мова.  впр 407(5 речень)
Літ чит опрацювати текст вірша https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5848 ,намалювати малюнок.
Математ.1030(усно),1031,1032
Природозн. виконаи тест на окремому листочку

1.     Витоком річки може бути

а) болото,  ставок, озеро;

б) джерело, озеро, болото;

в)  море, канал, озеро.

 

2.     Щоб визначити, де лівий берег, а де – правий, треба стати

а) обличчям за течією річки: праворуч – правий берег, а ліворуч – лівий;

б) обличчям проти  течії річки: праворуч – правий берег, а ліворуч – лівий;

в) обличчям до сонця: праворуч – правий берег, а ліворуч – лівий.

 

3.     У великі річки впадають менші – це

а) затоки;

б) канали;

в) притоки.

 

 Третя за величиною річка в Європі

а) Дунай;

б) Дніпро;

в) Десна.

 

5.     Найглибшим озером України – є

а) Світязь;

б) Ялпуг;

в) Синевир

 

6.     Найбільш відоме озеро в Українських Карпатах

а) Світязь;

б) Лебедин;

в) Синевир.

 

     В Україні болота поширені

а)  на півдні;                                         

б) на заході;

в) на півночі.

  На Дніпрі розташовано

а) Каховське водосховище;

б) Олександрівське водосховище;

в) Дністровське водосховище.

 

Поблизу села Рудка розташоване

а) озеро Світязь;

б) озеро Сиваш;

в) Біле озеро.

 

  Ділянка суходолу оточена, з усіх боків водою – це

а) острів;

б) півострів;

в) коса.

Значна частина Чорноморського узбережжя припадає на

а) на території Болгарії і Румунії;

б) на території Росії і Грузії;

в) на території України і Туреччини.

 

 


Понеділок 18.05

Літ.чит. ст 171 навчитися вразно читати,намалювати малюнок
Матем. 1026,1027
Нім.мова. Контроль письма.Робота виконується на окремому листочку в лінію(з внутрішньої сторни).Роботи передаються мені. Час для виконання роботи 40 хв

понедельник, 11 мая 2020 г.

П'ятниця 15.05

Літ чит опрацювання творів Ліни Костенко.Завдання: обрати один з двох віршів,навчитися виразно читати,записати на відео,відправити мені.

ПОЛЬОВІ ДЗВІНОЧКИ

Піднімає джміль фіранку.
Каже: — Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, почувалось?
Чи дощу не почувалось?

Виглядає бджілка з хатки:
— У дзвіночку добре спатки.
Цей дзвіночок — як намет.
Тільки дощ — як кулемет.

ЧАРОДІЙНЕ СЛОВО

Хлоп'я у полі стежкою прошкує.
Метелик білий в маки залетів.
Чорненький котик в снопиках мишкує,
вони такі під сонцем золоті!

Він ловить шурхіт, шелест, шарудіння,
хапає снопик лапками двома.
А миша знає слово чародійне,
і він її ніколи не спійма.

Укр мова усно впр 395,ДЗ впр 398(списати текст каліграфічно повністю,виконати завдання)
Матем 1021(Приклад:Якщо а= 53,то 46057:а = 46057:53=(ваша відповідь))-письмово,номер 1023, номер 1022-усно.

Четвер 14.05

Літ чит

Тестування

1. Куди зібралася поїхати мама?

а) До міста;

б) до друзів;

в) до бабусі.

2. Як звали сина тітки Наталки?

а) Сашко;

б) Василько;

в) Володя.

3. Біля кого сиділа Аліса на березі?

а) Біля мами;

б) біля сестри;

в) біля подруги.

4. Що кролик дістав із жилетної кишені? а) Хустинку;

б) годинник;

в) квітку.

5. Яким став зріст Аліси, коли вона випила вміст пляшечки?

а) Півметра;

б) метр;

в) чверть метра.

6. Чим на пиріжку було викладено гарний напис?

а) Намистинками;

б) кремом;

в) родзинками.

7. Гра „Відгадай, чиї це слова”

• Що ж, я з'їм. Якщо від цього стану ще менша — пролізу під дверцятами. Чи так чи інак попаду в сад, то хай буде, що буде. 

• Ой, бідні мої вушка й вуса! Як же я спізнююся! 

• Тільки вам тут доведеться самим обід готувати. Зумієте? 

• Що там варити? Морока сама! З'їмо весь хліб, а на вечерю зваримо каші. Кашу можна без хліба їсти. 

Завдання вконуються на личточку

Нім мова конролюються навички читання вголос ст 183 завдання 3 (текст номер  4)-дитина зачитує текст який бачить вперше, НЕ НА ЧАС, враховуться кількість слів, в яких дитина зробила помилку.Мені необхідно знати кількість неправильно прочитаних слів

Середа 13.05

Укр мова РЗМ ст 55-56,підручник ст 168(завдання 3 зошита-списати ЛИШЕ ту частину,де необхідно виконати підбір слів-не весь текст!)
Матем 1013 усно, 1018(згадаємо як знайти сееднє арифметично чисел-сумму чисел поділити на їх кількість),1019(записати вираз і написати відповідь)

Вівторок 12.05

Укр.мова впр 391 усно, ДЗ впр 394 (списати повність текст вправи 392,підкреслити прислівники-синоніми у всьому тексті)-не доповнювати!
Літ чит рекомендовано до читаня https://read-online.in.ua/read/malenkij_prints/1
Матем номер 1011,1012
Природозн виконати завдання на окремому листку
Тест 11. Підсумковий по темі "Земля—наш космічний дім".
Прізвище____________
1. Сонце—це …
а) планета; б) зірка.

2. Скільки є планет Сонячної системи:
а) 9; б) 5; в) 10.

3. Модель Землі—це:
а) кавун; б) м'яч; в) глобус.

4. Скільки триває доба?
а) 12 год.; б) 24 год.; в) 20 год.

5. Підпиши основні сторони горизонту.

6. За допомогою якого приладу можна орієнтуватись на місцевості:
а) лінійки; б) градусника; в) компаса.

7. За допомогою чого зображуються предмети на планах, картах?
а) розділових знаків; б) умовних знаків; в) дорожніх знаків.

8. Як називається зображення Землі та окремих її частин на площині?
а) карта; б) глобус; в) план.

9. Скільки материків є на планеті Земля?
а) 10; б) 6; в) 5.

12. Що призводить до погіршення здоров'я людей та чистоти довкілля?
а) економічні проблеми; б) екологічні катастрофи; в) байдужість людей.

понедельник, 4 мая 2020 г.

П'ятниця 8.05

Літ.чит. дати письмову відповідь на питання на ст 170 ("Пофантазуй,якою мола бути зустріч Аліси та Мишка і його друга")-5-6  речень.Починай словами "Я прочитав(-ла) оповідання Миколи Носова "Мишкова каша" і повість-казку Льюїса Керролла "Аліса в країні чудес". Герої цих творів схожі між собою...    .Якби вони зустрілися...
Укр.мова ст 166 опрацювати і знати правило ,вправа 397 усно прочитати і пояснити змість прислів'їв,поставити питання до прислівників.ДЗ впр 380 завдання під вправою. (Прислівник підкреслюється так   _._._._._)
Природозн. перегляд відео для загального розвитку   https://www.youtube.com/watch?v=R795gjM3xj4
На окремому листочку дати відповіді на питання 

Допиши речення.

• Україна на заході межує із ...

• Основними формами земної поверхні є ... і ... .

• Рівнини поділяються на ... і ... .

• Найбільша річка України — ... .

• Ряд гір, який простягається на багато кілометрів, — не ... .

• Морем називають ... .

• Природні утворення, які людина добуває з надр Землі і використовує в різних цілях, називаються ... .

Матем. 1006,1008

Четвер 7.04

 Літ.чит.
Провести перевірку техніки читання вголос за 1 хв., перевірити розуміння прочитаного за допомогою питань після тексту(Норма для 4 класу на кінець ІІ семестру 90-95 слів)


Нім.мова Підготовка до контролю читання ст 183(3 текст на сторінці)
Я у світі ст 107-110 опрацювати сторінки підручника,

Середа 6.05

Укр.мова
Компетентнісно орієнтовані завдання з теми "Займенник","Числівник"

1. Займенник — це:

а) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його;

б) частина мови, яка називає предмет;

в) службове слово.

2. У якому рядку записані тільки займенники?

а) Один, я, ви, вона, дерево;

б) я, ти, вона, воно, ми, ви, вони;

в) він, птах, шість, п’ятий.

3. Займенники з прийменниками пишуться:

а) окремо;

б) разом;

в) разом або окремо.

4. До першої особи належать займенники:

а) ти, ви, вас;

б) я, ми, мене, нас;

в) він, вона, воно, вони.

5. Дієслово вказує на :          

     а) назву предмета; 


    б)
 дію предмета;


    в) ознаку предмета.

 
     6. Укажи групу слів, яка складається тільки з дієслів неозначеної форми : 

                                                

     а) зеленіють, вивчають, говорять;


    бзеленіє, вивчає, говорить;


    в) зеленіти, вивчати, говорити.

7. Випишіть займенники. Визначте особу і число.

Про що співаєм ти і я? Про маму і про мир.

8. Поставте займенники в потрібному відмінку, запишіть словосполучення.

Усміхнувся до (вона), згадав про (він), радію за (вона).

Матем. усно №1004(опрацювати),ДЗ 1005,1007
ОЗ ст132-134 опрацювати.

Вівторок 5.05

Укр.мова  написання контрольного диктанту. Час написання 35 хв(відео розраховане на 20 хв,шановні батьки,ви можете зупиняти відео якщо дитина не встигає),робота виконується на подвійних виставках в лінію. Робота після написання здається мені.
https://ok.ru/video/1911512371634

Літ.чит доопрацювати повість ст 168-170, намалюввти малюнок до казки.,письмово дати відповідь на одне питання після прочитаного ст 170.
Матем. усно номер 996,1000,ДЗ 998,1002
Природозн. ст 161 підготувати повідомлення про один із заповідників(Поліський,Канівський,Асканія-Нова,Карпатський,Кримський)-не повторюватись.
Шановні батьки!Нагадую про необхідність здавати завдання вчасно.

Понеділок 4.05

Літ.чит.продовження роботи з повістю-казкою,ст 165-167 доопрацювати,дібрати заголовок, скласти 4-5 питань до прочитаної  частини.
Математика  номер 997 розглянути запис,прочитати пояснення,номер 991 розглянути розв'язання задачі, дз993,995
Нім мова. Ст 182 номер 2 прочитати,записати в словник,знайти переклад(перший стовпчик), дз ст.182 номер 2b ,впорядкувати слова вправи 2а відповідно до малюнків. Ст 183 номер 3 записати яких домашніх тварин мають ці діти(використовуємо зразки під вправами)